.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین بازی زشت لیگ برتر + تصاویر
تيم گهر زاگرس كه به دليل كمبود امكانات بازي‌هاي خود را در كرج برگزار مي‌كند تا به اين شكل يك تيم مركزنشين هم به حساب بيايد در اولين بازي ليگ برتري خود در كرج تركاند!

به گزارش شمال به نقل از نود، اين بازي كه اتفاقا تماشاگر زيادي را هم به خود جلب كرده بود در فضايي پر از شور و شوق برگزار شد. اما به مرور اختلافات هواداران دو طرف بالا گرفت و اكثريت طرفدار گهر زاگرس اقليت انزلي‌چي را با سنگ مورد حمله قرار دادند. شدت اين سنگ‌پراني‌ها به حدي بود كه انزلي‌چي‌ها وادار شدند از صندلي‌هاي ورزشگاه به عنوان كلاهخود استفاده كنند!
از صبح هنوز اظهارنظري از مسوولان گهر زاگرس و همين‌طور مسوولان فدراسيون منتشر نشده اما اين احتمال وجود دارد كه كرج از ميزباني بازي‌هاي گهر شانه خالي كند.
گهر زاگرس در اولين بازي مغلوب ملوان شد اما بازي پاياپايي را با اين تيم ارائه داد. آنها از نظر فني تفاوت چنداني با تيم‌هاي هم رده خود ندارند. اما آنچه كه بين ليگ‌هاي بزرگ دنيا تفاوت ايجاد كرده بستري است كه يك تيم در آن با ديگران به رقابت مي‌پردازد، بستري شامل امكانات، فرهنگ هواداري، تاريخ و ... خواهد بود.
آيا گهر براي ايجاد خاطره‌اي خوش به ليگ برتر صعود كرده؟ يا ... آيا اين آخرين سنگ‌پراني طرفداران اين تيم در ليگ خواهد بود؟ صبر مي‌كنيم با اميدواري.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م--- ن 31 تير 1391
در دنیا اول قانون منویسند برنامه مینوسند اهداف تهیه میکنند وزارت خانه بوجود میاورند بعد بر اساس اهداف کار میکنند در ایران اول وزارت ورزش درست مکنند بعد به وزیر میکویند برو برنامه و اهداف رابنویس وبیاور... در فدراسیون فوتبال هم همین شکل است تیم رادر لیک یک شرکت میدهند تیم قهرمان میشود به لیک برتر میاید بعد میگویند ساختار نداری یا باید حذف بشی یا ساختار درست کنی ویا بروی شهر ویا استان دیگر بند 1و2 که اجرایی نبود مانده سومی که کرج اینبار قبول کرد میزبان کمکی باشد با این وصیعت بوجود آمده یقینا کرج انضراف میدهد یک تیم میماند پا در هوا وحتی یک لیک میماند پا در هوا آقایان عزیز قانون را فدای شخص واشخاص نکنید اکر تیم ساختار ندارد نپذیرید این مشکل امسال نیست سال ب عد وسالهای بعد هم این مشکل خواهد بود بیچاره درودیها که فکر میگنند انزلی چی ها دشمن آنها هستند در حالی که آنها بیچاره تصمیمات غلط اندر غلط فدراسیون فوتبال شدند
نا شناس 31 تير 1391
ایراااااااااااااان تا ابد ملوااااااااااااااااان
نا شناس 1 مرداد 1391
ملوان 3 ملیون گیلانی تو را می پرستد.........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.